Tuesday, April 17, 2012

::Mendekat::

hye bloggers !!

Hari-hari mendekat macam ni lah selalu buat aku nervous. Mana taknye , dan dan la sekarang ni aku terkena kencing tak lawas ni.. Kalau lah keadaan macam ni sampai ke kenduri nnt, tgh2 nak sarung cincin, aku tergedik-gedik nak pergi toilet, memang malu habis kot ! sekarang ni pun, kembung perut aku dok minum air 100plus je. konon-konon boleh neutralkan balik air kencing tu. insyaallah ! Ada petua lain tak? tak larat nak minum air 100plus je. bosan ! mohon bantu =)

4 comments:

lia said...

pinas... sila minum air barli yg ada isi putih2 itu.... selain sedap, kurangkan kencing xlawas, dpt jugak sejukkan badan yg tgh berdarah panas nak tunang itu he3...

syafinaz said...

nk kne minum air barli ke kak mar? sedap kah?

Unknown said...

sedap la syg ari barli tue..x pon minum air masak bnyk2...8 gls sehari k...insyallah ok... ;)

syafinaz said...

thank you ili... cmne lepas jadi tunangan orang ni? aku pun nervous gak ni, lps 24 tahun tukar status..hehehe

Post a Comment