Monday, April 9, 2012

:: Flower paper ::

hye bloggers,

Last week aku dah siapkan beberapa Flower paper yang cantik-cantik (*bajetcantek) untuk diletakkan atas setiap meja makan nanti. Benda pertama yang aku harapkan ialah, cawan yang aku nak letak nanti, tak jatuh and tak pecah la..hehehe.. 

Actually,quite senang jugak la nak buat Flower paper ni. Benda ni pun aku belajar dengan officemate aku, firstly memang macam susah, tapi bila dah layan, memang rasa nak buat banyak ! tapi kali ni, aku buat bunga ni, colour agak kontra sikit. Saje nak nampak terang kan tengahari buta masa hari kejadian nanti. Untuk pengetahuan korang jugak, aku ni memang suka colour terang-terang ni.. 

Ni gambar-gambarnya. check it out ! 





so, cmne? hehe

6 comments:

lia said...

lawoooo....

aishhhh mesti x sabar2 da ni ek he3

syafinaz said...

time skrg ni la nak sakit badan la ape la kak mar..hehe

MamaPatch said...

boleh tak lepas majlis nak pow 2-3 flower.haha

syafinaz said...

ouh, boleh je.. lps majlis sila lah bwk semuanye sekali.. hehehehe... tp sblum majlis, jgn usik tau..heheh

Niesa Hamdan said...

niceeee.. yang awak buat pkai crepe paper ke tisu??

syafinaz said...

kte pkai creepe paper la syg.. bli kat popular sje..hhehe.. tp utk pelamin, kte pkai tissue ..hehehe

Post a Comment