Monday, May 14, 2012

::woot woot::

Hye bloggers !

Agak lama jugak lah kan, aku tak update blog *bajet macam ade orang nak bace blog aku la kan** hahah.. Aku sebenarnye tak de la rajin bebenor nak update blog, tapi kalau ada kelapangan, aku try lah update sikit-sikit..kot kot ade yang rindu kat aku ke kan?

Ramai kawan-kawan tanye, perkembangan terbaru since jadi tunangan orang. *aku hot mcm artis.haha** .. So far, ok lah. maybe sebab baru lagi kan. jadi, rasa tu tak rasa lagi. Harap2 xde lah dugaan2 pelik yang mendatang. Honestly, memang risau jugak dengan status baru ni. Tapi tak de lah sampai rasa terbeban. Dijamin semuanye happy! Alhamdulillah, En. Tunang sangat understanding ! sorry lah ye, kalau saya ni kadang-kadang tergedik lbh ~ *dah biasa kan?** heheeh..

Seperti dijanjikan, aku upload gambar tunang hari itu.. Check it out !! daaaaa
















0 comments:

Post a Comment